Bell 206b

by Smokey8808
Please explain why you're reporting this file:

Cancel
 
The first real Helicopter Model in GTA IV, fully damageable, paintable, extra part uses paint2

thx to oleg for zmodeler / export filter and Mitchell Maniac for beta testing and screenshots ;)

© Smokey8808 Replaces: Maverick
Rating:
8.76/10 - 54 votes
Downloads: 6,019
Added: October 1, 2009 6:29PM
Last Downloaded: September 17, 2014 11:15PM
File Size: 3.73 MB

Sorry, you must be registered and logged in to add a video to this file. Log in now!

Looks very cool smokey! Gonna try it now :)
Posted on October 1, 2009 6:31PM by Tomern11
another great job smokeh
Posted on October 1, 2009 7:14PM by K6Productions
oh my gosh, this is going to the prologue of my The Final Destination IV series :)
Posted on October 1, 2009 7:29PM by Thegodofskins
10/10, looks great! Nice to see focus on other things than cars as well.
Posted on October 1, 2009 8:26PM by mitch88
Nice one!
Posted on October 2, 2009 1:32AM by DvT
a LCPD Police version coming soon ;) ...
Posted on October 2, 2009 1:47AM by Mitchell Maniac
Please make a WW2 Willy jeep.
Posted on October 2, 2009 4:56AM by freewilly
fu**, I can not download this chopper
Posted on October 2, 2009 5:19AM by sobcio255
anybody noticed the tour maverick in the first picture
Posted on October 2, 2009 6:10AM by MrHoshos96
so? it's a Tour Maverick .. what's so special on that? lol
Posted on October 2, 2009 8:24AM by Mitchell Maniac
nothing
Posted on October 2, 2009 8:45AM by MrHoshos96
ok then ,, lol btw did anyone else got problems downloading this Bell and the Audi Spyder Mod?
Posted on October 2, 2009 9:06AM by Mitchell Maniac
I have problems downloading Bell and 2006 Opel Astra OPC!
Posted on October 2, 2009 1:22PM by klaudino3
MAN! You are the best! I told you! Pls keep it up, and make other helis, like the ->EUROCOPTER EC 130<- You gonna love this heli: http://www.eurocopter.com/site/en/ref/Overview_135.html PLS CONVERT IT TO THE GTA 4! From Hungary! You are the BEST!!
Posted on October 3, 2009 3:47AM by Kicsur
Nice model, rated it 9 because the perfection doesn't exist ;)
Posted on October 3, 2009 6:09AM by General Jesh
theres a bug on missions that requires u to land it no matter how perfect u land the heli into the position u r supposed to nothing happens
Posted on October 31, 2009 10:27PM by Ryancooper
Probably the best helicopter mod yet, 10/10
Posted on January 22, 2010 1:41AM by LCstuntman
Nice, Smokey! 10/10
Posted on January 15, 2011 11:08AM by lolfailwut
you rock! 10
Posted on February 23, 2013 1:50PM by falloutfan
Sorry, you must be registered and logged in to post a comment. Log in now!