RC Car

by emad-tvk
Please explain why you're reporting this file:

Cancel
 
In The Name Of Unique Love, GOD

Hi !

*** NOW YOU CAN DRIVE GTA SAN RADIO CONTROL CAR IN GTA IV STREETS ***

Of Course All Gamers Remeber There Was A Small Radio Control Car In GTA San Andreas. Now, You Car Drive It In GTA IV Roads And Streets ! ;)


GTA San Andreas Radio Control Car Converted for Grand Theft Auto IV By Emad Tavakoli

ماشین کنترلی کاری از عماد توکلی تقدیم به همه ایرانیان عزیز


3D Model : Rockstar

Edited & Converted For GTA IV: Emad-Tvk


+ Add Car Interior
+ Add Car Lights
+ New Wheels
+ Slice Body Parts
+ Add Car Lights
+ Special Handling Code
+ Special Vehicles Ide Code
+ Convert For GTA IV


All By Emad Tavakoli


DO NOT MODIFY THIS CAR WITHOUT MY PREMISSION !


All Infos In "Read Me.txt" File .


Enjoy The Game! ;)



www.gta4persian.rzb.ir
www.gta4persian.tk
gta4persian@yahoo.com


GTA San Andreas Radio Control Car Converted for Grand Theft Auto IV By Emad Tavakoli

ماشین کنترلی کاری از عماد توکلی تقدیم به همه ایرانیان عزیز

  majnonolabbas Replaces: blista.wft & blista.wtd or any other car !
Rating:
6.48/10 - 31 votes
Downloads: 3,027
Added: March 14, 2013 7:46PM
Last Downloaded: July 29, 2014 11:42PM
File Size: 2.40 MB
» Author Website
» Author Email

This file has no videos.
Sorry, you must be registered and logged in to add a video to this file. Log in now!

g4y

Posted on March 15, 2013 10:02AM by benij96
WTF? GAY!

Rated: 1/10
Posted on March 15, 2013 12:02PM by 3250




Rated: 10/10
Posted on March 15, 2013 12:06PM by PETERGRIFFINFAN
"DO NOT MODIFY THIS CAR WITHOUT MY PREMISSION !"

I promise I won't lol
Posted on March 15, 2013 12:23PM by liam247
1

Rated: 1/10
Posted on March 15, 2013 12:23PM by GtaVRocks
RC car is a Radio Control car no? so wtf is this lol
Posted on March 15, 2013 12:25PM by insanegaz
It's the RC from SA but bigger to be driveable.
Posted on March 15, 2013 12:50PM by Bid96
@Bid96 : correct :D I expected these votes ;) :D

♥ FOR ALL :D

Posted on March 15, 2013 12:52PM by emad-tvk
why u waste ur time by making such this ""ugly!!"" car........sorry bro ur car suckss.. .
Posted on March 15, 2013 1:05PM by NIRMALAA
@emad-tvk: Only problem bro is that SA for IV is crap because they are too LQ. Better if you edit gta IV original like the comet? :D
Posted on March 15, 2013 1:07PM by Bid96
@Bid96 : These 3 Mods From San Was Just For Fun :D just laughing ;) I edited comet. RIV :D but the results made me prefer work on non original game models :D
Posted on March 15, 2013 1:47PM by emad-tvk
:C Ohh plz make some nice car tunings? ♥
Posted on March 15, 2013 1:50PM by Bid96
@NIRMALAA : this was just for fun bro ;)
Posted on March 15, 2013 1:56PM by emad-tvk
@Bid96 : I tuned One Iranian Car Ago. Just For Iranian Gamers. You Like Tuned Cars ?
Posted on March 15, 2013 2:01PM by emad-tvk
lol we have a winner for the most ugly car in GTA IV :D

Posted on March 15, 2013 5:33PM by Deve
WTF ? very ugly car

Rated: 1/10
Posted on March 15, 2013 8:32PM by 13nour
Obviously most of the people here never played SA because they were 5 year old kids back then.
Posted on March 15, 2013 8:33PM by Quechus9
10/10 --> Nice conversion and modification of the RC car. ;)
Posted on March 15, 2013 11:09PM by RobertBlox
This is really cheesy

Rated: 1/10
Posted on March 16, 2013 3:43AM by Crappo1
WOW negative comments from so many newbie members.

@ Quechus9 thank U,for saying that. Tho I was thinking 5 year old kids were writing some of these comments.

New & fun ideas in A game this old are always good. I like it thank you.



Posted on March 16, 2013 7:31AM by fulmjacket
@Quechus9 : I Dot Know That Bro. Maybe Yes They Are 5 :D

@RobertBlox : Thanks Bro ;) ♥

@fulmjacket : Thanks Bro ♥

♥ all , even haters :)

Posted on March 16, 2013 8:08AM by emad-tvk
Wow, 5 years old huh? I'm hurt lol. Sorry, but if you think this is a "fun idea" , than it's your age that would be in question.
Posted on March 16, 2013 10:19AM by Crappo1
k bro i wish u make a good cars from next time ..... love from India......good luck.
Posted on March 16, 2013 10:35AM by NIRMALAA
God Like. RaTeD 10/10
Posted on March 16, 2013 11:28AM by Yasin_Tala
@Crappo1 : I Prefer Stop This Disgusting Words ;)

@NIRMALAA : Tnx bro
Posted on March 16, 2013 11:39AM by emad-tvk
10/10 simply because it's something so out of the ordinary for this site.
Posted on March 17, 2013 10:03PM by Nuck Chorris
its nice. 7/10
Posted on March 18, 2013 5:00AM by Driver097
thanks Emad is so good

ایول داداش
Posted on March 19, 2013 10:56AM by alireza
@Driver097 : thanks ;)

@alireza : Thanks Bro ♥ فدا
Posted on March 19, 2013 2:06PM by emad-tvk
Why would anyone make this? Why don't you make a giant drivable turd with wheels next time, it might be more appealing than this pile of crap.

Rated: 1/10
Posted on March 21, 2013 2:27PM by Digital Dreams
MY EYES!!!!!!

Rated: 1/10
Posted on April 3, 2013 1:01PM by BisharpVercetti
WTF horrible

Rated: 1/10
Posted on June 19, 2013 7:26AM by micke93140
It's damn ugly O.O

Rated: 1/10
Posted on July 5, 2013 2:38PM by ◄╦╩5HiFT╦╩►
crap kuuuuu

Rated: 1/10
Posted on September 29, 2013 11:35AM by MoeX89
its ugly it doesn't matter, made me laugh a lot! dadash karet doroste!! bahal bud
Posted on February 6, 2014 8:20AM by Ace_Topspeed
It looks horrible in this scale it would be 1000 times better in original size.
Posted on February 8, 2014 4:42AM by Bone34
Sorry, you must be registered and logged in to post a comment. Log in now!